Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Δήλωση - βόμβα από Τζέιμς: Οι πραγματικοί λόγοι που έφυγε από τον Παναθηναϊκό!


Αναφέρθηκε σε Καλάθη, Γκιστ και Σίνγκλετον!

Τελικά δεν ήταν μόνο το οικονομικό ο λόγος αποχώρησης του Μάικ Τζέιμς από τον Παναθηναϊκό.
Ο Αμερικανός γκαρντ που υπέγραψε στην Αρμάνι Μιλάνο αποκάλυψε ότι έφυγε από τους Πράσινους καθώς ήθελε να έχει πιο πρωταγωνιστικό ρόλο, που δεν είχε στο Τριφύλλι!
«Η Μιλάνο δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά για να με πείσει να έρθω. Ήθελα μια ομάδα που θα μου έδινε την ευκαιρία να συνεχίσω να παίζω στην Ευρωλίγκα μετά από μια διετία στον Παναθηναϊκό, όταν καθιερώθηκα σαν ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην Ευρώπη, παίζοντας σε μια πολύ καλή ομάδα, με μεγάλες φιλοδοξίες. Ήθελα μια ομάδα όπου θα είχα πιο πρωταγωνιστικό ρόλο, θα είμαι περισσότερο στο επίκεντρο, περισσότερο σαν ηγέτης, ακόμη και με τη φωνή μου, για να δούμε πόσο μακριά μπορώ να την οδηγήσω. Στον Παναθηναϊκό προφανώς έπρεπε να μοιραστώ αυτό το ρόλο με τον Καλάθη, τον Σίνγκλετον, τον Γκιστ», τόνισε ο Τζέιμς.


Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/mpasket/article/468456/dhlwsh-bomba-apo-tzeims-oi-pragmatikoi-logoi-poy-efyge-apo-ton-panathhna-ko 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.