Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Ταϊλάνδη: Τα παιδιά έπιναν νερό από τους σταλακτίτες για να ζήσουν

Tα παιδιά που παραμένουν εγκλωβισμένα σε σπηλιά της Ταιλάνδης έπιναν νερό από τους σταλακτίτες για να ζήσουν.

Ένας από τους γιατρούς, ο οποίος έσπευσε να βοηθήσει τα δώδεκα αγόρια και τον προπονητή τους στο ποδόσφαιρο που παραμένουν εγκλωβισμένα, δήλωσε ότι για την επιβίωσή τους χρησιμοποίησαν όλα τα μέσα. Για να ενυδατώνουν τον οργανισμό τους, τα παιδιά όπως και ο προπονητής τους έπιναν νερό από τους σταλακτίτες. 


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/802264/tailandi-ta-paidia-epinan-nero-apo-tous-stalaktites-gia-na-zisoun/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.