
Ο πρώην δήμαρχος και ο πρώην γενικός γραμματέας του Δήμου καταδικάστηκαν για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές πράξεις που συνδέονται με το μεγάλο σκάνδαλο υπεξαίρεσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης
Κάθειρξη οκτώ ετών στον πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλου και στον επι των ημερών του γενικό γραμματέα του δήμου Μιχάλη Λεμούσια επέβαλε με απόφαση του το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης.
Οι δύο άνδρες καταδικάστηκαν για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές πράξεις (ξέπλυμα βρόμικου χρήματος) που συνδέεται με το μεγάλο σκάνδαλο υπεξαίρεσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Στους Παπαγεωργόπουλο - Λεμούσια αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό της μεταγενέστερης καλής συμπεριφοράς, ενώ όπως έγινε γνωστό δεν θα μείνουν φυλακή καθώς η απόφαση έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα. Και οι δύο χαρακτήρισαν άδικες τις κατηγορίες και τις αρνήθηκαν.
Οι δύο άνδρες καταδικάστηκαν για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές πράξεις (ξέπλυμα βρόμικου χρήματος) που συνδέεται με το μεγάλο σκάνδαλο υπεξαίρεσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Στους Παπαγεωργόπουλο - Λεμούσια αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό της μεταγενέστερης καλής συμπεριφοράς, ενώ όπως έγινε γνωστό δεν θα μείνουν φυλακή καθώς η απόφαση έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα. Και οι δύο χαρακτήρισαν άδικες τις κατηγορίες και τις αρνήθηκαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.