
Επίθεση κατά της κυβέρνησης και του Πάνου Καμμένου εξαπέλυσε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος σημειώνοντας ότι το μόνο κριτήριο που έχει το κυβερνητικό σχήμα είναι να συνεχίσουν να παραμένουν στην εξουσία.
Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων «γελοιοποιεί το ρόλο του ως κυβερνητικού εταίρου και υπουργού» σημείωσε ο κ. Βενιζέλος μιλώντας στον Αθήνα 9.84 προσθέτοντας ότι γελοιοποιεί το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης, γελοιοποιεί ένα εθνικό θέμα, όπως είναι το ζήτημα των σχέσεών μας με τα Σκόπια διότι η συμπεριφορά αυτή είναι μία συμπεριφορά που αντιβαίνει στην κοινή λογική και ισοπεδώνει τα πάντα.»
Οπως είπε οι κυβερνητικοί εταίροι δεν έχουν κανένα αξιακό κριτήριο και το μόνο κριτήριο είναι «η συνέχιση της παραμονής στην εξουσία, και μάλιστα με έναν τρόπο που παραβιάζει κάθε έννοια δημοκρατικής αρχής και ευαισθησίας. Διότι εδώ διαφωνούν στα ουσιώδη, προετοιμάζουν το πολιτικό διαζύγιό τους, αλλά βεβαίως παραμένουν και ασκούν την εξουσία.»
Ο κ. Βενιζέλος υπογράμμισε ότι η συμφωνία των Πρεσπών υπεγράφη, επειδή ο κ. Καμμένος άναψε πράσινο φως στον κ. Τσίπρα.
«Με τη θετική ψήφο που έδωσε στη διαδικασία της πρότασης δυσπιστίας, στην πραγματικότητα συνυπέγραψε τη σύμβαση αυτή, την οποία καταγγέλλει ως αντίθετη στα εθνικά συμφέροντα και στον ιδεολογικό πυρήνα –εάν υπάρχει κάτι τέτοιο– των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.