Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

Παυλόπουλος και Πολάκης στον Ευαγγελισμό - Επισκέφθηκαν τραυματίες από τις φωτιές

Πριν από λίγη ώρα έφτασε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» ο Πρόεδρος της δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη.

Αυτή τη στιμή, επισκέπτονται τους τραυματίες από τις φονικές πυρκαγιές στην ανατολική Αττική.

paul_009


Νωρίτερα, στον «Ευαγγελισμό» βρέθηκε και ο ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος, συνοδευόμενος από τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό και τον Διοικητή του ΕΚΕΠΥ, Νίκο Παπαευσταθίου. 

Ο Αρχιεπίσκοπος επισκέφθηκε τους τραυματίες απο τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική για να τους απευθύνει τη στήριξη της Εκκλησίας αλλά και να τους δώσει κουράγιο. 

Ο κ. Ξανθός, αναφερόμενος στον μηχανισμό του εθνικού συστήματος υγείας, τόνισε: «Το σύστημα υγείας ανταποκρίθηκε σ' αυτήν την πρόκληση χάρη στο φιλότιμο των γιατρών και του προσωπικού»

Αυτή την στιγμή στον Ευαγγελισμό νοσηλεύονται 23 άτομα εκ των οποίων οι έξι ειναι διασωληνωμένοι.


Πηγή: https://www.protothema.gr/greece/article/808082/paulopoulos-kai-polakis-ston-euaggelismo-episkefthikan-traumaties-apo-tis-foties/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.