
Το σπάσιμο της Β' Αθηνών σε τρεις Περιφέρειες, με τον συνολικό αριθμό των εδρών να διατηρείται απαράλλαχτος, αλλά και της Περιφέρειας Αττικής περιλαμβάνει ο σχεδιασμός του Πάνου Σκουρλέτη, που θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή.
Όπως αναφέρουν τα «Παραπολιτικά», οι 44 έδρες της μεγαλύτερης εκλογικής περιφέρειας της χώρας θα μοιραστούν ως εξής: 18 έδρες στον Νότιο Τομέα, 15 έδρες στον Βόρειο Τομέα και 11 έδρες στον Δυτικό Τομέα.
Περισσότερα στο https://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2018/06/blog-post_5471.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.