Οι διασώστες εκτιμούν ότι το πρώτο παιδί σήμερα θα βγει μετά τις 15:30 (ώρα Ελλάδος) - Τα στοιχεία είναι το ίδιο καλά με την Κυριακή, δήλωσε ο επικεφαλής του κέντρου επιχειρήσεων - Στο σημείο βρίσκονται ασθενοφόρα και ελικόπτερο
Λίγο μετά τις 10 το πρωί - με περίπου 6 ώρες καθυστέρηση από τον αρχικό προγραμματισμό - ξεκίνησε η δεύτερη φάση της επιχείρησης για την απομάκρυνση των 8 παιδιών και του προπονητή τους που παραμένουν μέσα στο σπήλαιο μετά την απομάκρυνση των πρώτων τεσσάρων αγοριών την Κυριακή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.