Στον τρίτο γύρο του Γουίμπλεντον προκρίθηκε ο Στέφανος Τσιτσιπάς, ο οποίος νίκησε σε... δυο δόσεις τον Αμερικανό, Γιάρεντ Ντόναλντσον, με 3-2 σετ. Επόμενος αντίπαλός του ο Τόμας Φαμπιάνο που απέκλεισε τον Στάνισλας Βαβρίνκα.
Συνεχίζεται το "ταξίδι" του Στέφανου Τσιτσιπά στο Γουίμπλεντον. Ο Έλληνας τενίστας προκρίθηκε στην φάση των "32" του λονδρέζικου Grand Slam, επικρατώντας στα πέντε σετ του Γιάρεντ Ντόναλντσον (Νο55 στο ταμπλό). Επόμενος αντίπαλός του είναι ο Τόμας Φαμπιάνο, που έκανε την έκπληξη και απέκλεισε τον Στάνισλας Βαβρίνκα με 7-6 (7), 6-3, 7-6 (6).
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς κατάφερε να "γυρίσει" στο 5ο σετ ένα ματς που έμοιαζε χαμένο, για να πάρει μια τεράστια πρόκριση και να μπει για πρώτη φορά στην καριέρα του στους "32" ενός Grand Slam. Αύριο (6/7 στις 13:30) διεξάγεται ο αγώνας με τον Ιταλό, ο οποίος έχει έρθει από τα προκριματικά.
Ο 19χρονος πρωταθλητής μας, Νο31 του ταμπλό και 35 της ATP, έχασε ένα προβάδισμα με 2-0 σετ, έμεινε πίσω με μπρέικ στο αποφασιστικό πέμπτο σετ, στο τέλος όμως πανηγύρισε τη νίκη με 6-3, 6-2, 3-6, 4-6, 6-3.
Αρχικά, ο Τσιτσιπάς χρειάστηκε να βγει στο court για 2η συνεχόμενη μέρα, μπόρεσε στη συνέχεια να ανατρέψει τα εις βάρος του δεδομένα και να περάσει στον τρίτο γύρο έπειτα από έναν αγώνα που κράτησε 3 ώρες και 24 λεπτά.
Μάλιστα, αναμένεται να βελτιώσει το career high του, πλησιάζοντας στο Top 30 της παγκόσμιας κατάταξης. Μπορεί να ανεβεί έως και το Νο31, ακόμα και αν δεν πετύχει άλλη νίκη στο τουρνουά.
Εξάλλου, σήμερα (5/7) ο Γάλλος, Ζιλ Σιμόν, απέκλεισε με 6-3 7-6(4) 6-2 τον Ιταλό, Ματέο Μπερετίνι, ο Φιλίπ Κολσράιμπερ από την Γερμανία χρειάστηκε τέσσερα για να κάμψει την αντίσταση του Λουξεμβούργιου, Ζιλ Μιούλερ, με 7-6(6) 7-6(4) 7-6(3) και ο Κέβιν Άντερσον από τη Νότια Αφρική, επιβλήθηκε με 6-3 6-7(5) 6-3 6-4 του Ιταλού, Αντρέας Σέπι.
AP Photo/Manu Fernandez
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.