Από τις 2 Ιουλίου ο σχεδιασμός προβλέπει την είσοδο σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα!
Πως θα γίνεται: Σε πρώτη φάση θα ανοίγει πρώτα η μπροστινή πόρτα, ενώ σε δεύτερη φάση, δηλαδή με την πάροδο ορισμένων δευτερολέπτων, θα ανοίγουν η μεσαία και η πίσω πόρτα.
Η αύξηση των εσόδων και η μείωση της λαθρεπιβίβασης, η οποία θα παταχθεί σε σημαντικό βαθμό και από την εντατικοποίηση των ελέγχων, αποτελούν στόχους του νέου αυτού μέτρου.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/279970/ti-allazei-se-leoforeia-kai-trolei-apo-2-ioylioy
Πηγή: ant1news.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.