Μια περίεργη υπόθεση με αυτοκτονία 15χρονου μαθητή στην περιοχή των νοτίων προαστίων που βρέθηκε σήμερα τα ξημερώματα απαγχονισμένος και θυμίζει σε πολλά σημεία την υπόθεση bulling του φοιτητή Γιακουμάκη ερευνούν οι αστυνομικές αρχές.
Ο μαθητής που τελείωσε την Α’ Λυκείου και είναι ο μικρότερος γιος ιδιοκτήτη εστιατορίου των νοτίων προαστίων βρέθηκε απαγχονισμένος στο μπαλκόνι του σπιτιού του μετά από πάρτι στο οποίο είχε πάει και οι πληροφορίες κάνουν λόγο για σημείωμα που υπήρχε δίπλα στο άψυχο σώμα του παιδιού.
Τι λέει το σημείωμα
Ο μαθητής στις λίγες γραμμές που έγραψε εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην ακραία αυτή πράξη.
Ειδικότερα όπως αναφέρει αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή του καθώς δεν άντεχε το bulling που δεχόταν από συμμαθητές του, κατονομάζοντας μάλιστα έξι συγκεκριμένα άτομα, «Αγαπάω τη μητέρα μου, τον πατέρα μου και τον αδερφό μου (σ.σ αναφέρει το όνομα του αδερφού του)», αρχίζει το λακωνικό του γράμμα και στη συνέχεια αφού αναφέρει τα ονόματα συγκεκριμένων ατόμων γράφει χαρακτηριστικά: «Αυτοί με κατέστρεψαν. Καταστρέψτε τους». Την υπόθεση ερευνά το Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΜΑΚΕΛΕΙΟ, ο νεαρός ήταν αριστούχος μαθητής και προέρχεται από μια άριστη οικογένεια. Μάλιστα ο πατέρας του πέρα από τις επιχειρηματικές δραστηριότητές του είναι εθελοντής δασοπυροσβέστης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.