
Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας, με κορύφωση 24ωρη απεργία, ξεκινούν από την Τετάρτη 11 Ιουλίου έως την Παρασκευή 20 Ιουλίου οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).
Περισσότερα στο https://www.huffingtonpost.gr/entry/staseis-eryasias-stoes-siderodromoes-apo-tis-11-eos-tis-20-ioelioe_gr_5b3e0ff6e4b09e4a8b2a8581?utm_hp_ref=gr-koinonia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.