Πρεμιέρα έκανε στις 10 στον ΑΝΤ1 η εκπομπή "Καλοκαίρι μαζί στις 10" με την Νικολέτα Ράλλη και τον Νίκο Αναδιώτη.
Η εντυπωσιακή παρουσιάστρια Νικολέτα τόνισε ότι είναι συγκινημένη και χαρούμενη που συνεργάζεται με τον Νίκο και έχουν προσπαθήσει πολύ για να βγει μία όμορφη εκπομπή!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.