Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

ΗΠΑ: Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Με άνοδο έκλεισε το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones έκλεισε στις 25.322,31 μονάδες, αυξημένος κατά 5,78 μονάδες (+0,02%).

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας έφτασε στις 7.659,93 μονάδες, με άνοδο 14,42 μονάδων (+0,19%).

Ο δείκτης Standard & Poor's 500, που είναι ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε στις 2.782,00 μονάδες, με άνοδο 2,97 μονάδων (+0,11%).


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/795730/ipa-me-anodo-ekleise-i-wall-street/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.