Με δάκρυα στα μάτια τους ευχαρίστησε για την παρουσία τους, ενώ τους είπε και δυο κουβέντες και κυρίως στάθηκε στην αγάπη που είχε ο Παύλος Γιαννακόπουλος προς τον κόσμο.
"Έκανε για τον Παναθηναϊκό ό,τι μπορούσε. Να είστε περήφανοι και σας αγαπάει εκεί που είναι...", τους είπε χαρακτηριστικά, όντας εμφανώς συγκινημένος, ενώ οι φίλοι του "τριφυλλιού" τον αποθέωσαν και φώναξαν "Παναθηναϊκός, Παναθηναϊκός".
Photo Credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.