Μαίνεται ο «πόλεμος» Τραμπ-Harley Davidson, καθώς ο Αμερικανός Πρόεδρος ξαναχτυπά με νέο απειλητικό tweet κατά της κατασκευάσιτριας μοτοσικλετών.
«Η Harley-Davidson πρέπει να μείνει 100% στην Αμερική, με τους ανθρώπους που σας έφεραν την επιτυχία σας. Έχω κάνει τόσα πολλά για εσάς και τώρα αυτό. Άλλες εταιρείες επιστρέφουν εκεί που ανήκουν! Δεν θα ξεχάσουμε και ούτε και οι πελάτες σας ή οι πλέον πολύ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ανταγωνιστές σας» έγραψε στο Twitter ο Τραμπ.
Υπενθυμίζεται ότι χθες ο Τραμπ προειδοποίησε την Harley πως αν μεταφέρει εργοστάσια εκτός ΗΠΑ, θα είναι «η αρχή του τέλους της» και πως θα την χτυπήσει με πολύ βαρύ φόρο. Παράλληλα μίλσηε για δικαιολογίες της κατασκευάστριας, σε ότι αφορά τους δασμούς, προκειμένου να «καλύψει» την απόφαση της για μεταφορά της παραγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.