
Σε καλοκαιρινό mood η παρουσιάστρια!
Η Βίκυ Χατζηβασιλείου επισκέφτηκε την Χαλκιδική με τον σύζυγο της και πέρασαν όμορφες στιγμές- απολαμβάνοντας τον ήλιο!
Φαίνεται πως ο καιρός, τους τα χάλασε λίγο-αφού φυσούσε πολύ! Η αγαπημένη παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους το στιγμιότυπο, ενώ έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα:
«Όχι δεν είμαι στη Μύκονο! Στην ταπεινή Χαλκιδική είμαι αλλά φυσάει το ίδιο...Καλημέρα!! #chalkidiki #sea #sun #wind #smile #sani #goodmorning #goodenergy #vikychatzivasileiou».»
Δείτε την ανάρτηση της:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.