
Θα σας πέσει το σαγόνι!
Η Κέλλυ Κελεκίδου μετά από δύο εγκυμοσύνες ποζάρει όλο καμάρι στον φακό με μπικίνι!
Η τραγουδίστρια πήγε στο Λαγονήσι να κάνει τις βουτιές και έκοψε την ανάσα μόλις εμφανίστηκε με το μαγιό της. Διαβάστε παρακάτω...
Η ίδια «ανέβασε» φωτογραφία της στην προσωπική της σελίδα στο instagram να ποζάρει σε βράχια και έφερε καύσωνα νωρίτερα! Δείτε την ανάρτηση της:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.