Πάλεψε στα ίσια για δυο ημέρες, τα έδωσε όλα, προσπάθησε όσο μπορούσε, αλλά... έπεσε μαχόμενος. Ο Στέφανος Τσιτσιπάς κοίταξε στα μάτια τον Ντόμινικ Τιμ, όμως ηττήθηκε στα τέσσερα σετ και θα αποχαιρετήσει με ψηλά το κεφάλι το Παρίσι και το Roland Garros, όπου σημείωσε την πρώτη του νίκη σε Grand Slam
Στο Court 18 αναμετρήθηκαν οι δυο τενίστες και ο Νο8 του κόσμου νίκησε τον Τσιτσιπά με 6-2, 2-6, 6-4, 6-4 και πήρε μια δύσκολη πρόκριση για τον 3ο γύρο του Roland Garros.
Ήταν ένα κλειστό ματς, στο οποίο ο Αυστριακός έπαιξε εξαιρετικά και ο Έλληνας τενίστας τον ακολούθησε στη μεγαλύτερη διάρκειά του, κοιτάζοντάς τον στα μάτια. Εντούτοις, το εμπόδιο του Τιμ αποδείχθηκε ανυπέρβλητο.
AP Photo/Manu Fernandez
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.