Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Η καλύτερη φετινή εμφάνιση του Raikkonen στην Γαλλία



Ο Kimi Raikkonen έκανε την καλύτερη του εμφάνιση την φετινή σεζόν τερματίζοντας στο βάθρο έχοντας εκκινήσει από την 6η θέση.
Ευχαριστημένος με τον αγώνα ο Iceman δήλωσε τα εξής :
«Στην αρχή χάσαμε δύο θέσεις, ήμουν στην εξωτερική και έπειτα συνέβη το ατύχημα στην πρώτη στροφή και ήταν μια αρκετά δύσκολη κατάσταση.
Προσπάθησα να μείνω εκτός προβλήματος αλλά επέλεξα την λάθος πλευρά της διαδρομής.
Ήμουν σε καλή κατάσταση με το αυτοκίνητο, ειδικά μετά  το pit που βάλαμε τα  Supersoft, είχαμε καλή ταχύτητα σε όλο τον αγώνα και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πολύ μεγάλο stint με το πρώτο σερ, το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και μπόρεσα να δώσω μάχες και να περάσω με άλλους οδηγούς, ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό από τους δύο τελευταίους αγώνες ! »
Ο Φινλανδός είναι 5ος στο πρωτάθλημα με 83 βαθμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.