"Πιο εντυπωσιακή και... δροσερή από ποτέ!"
Πρώτη μέρα του καλοκαιριού σήμερα και ο πρώτος καύσωνας είναι εδώ.
Αν δεν τον καταλάβατε, σημαίνει ότι δεν ακολουθείτε τη Σάσα Μπάστα στο Instagram.
Οι ακόλουθοι της, δεν χρειάστηκαν ειδοποίηση από την ΕΜΥ για την απότομη άνοδο της θερμοκρασίας.
Την ένιωσαν μόλις είδαν τις φωτογραφίες που ανέβασε η Σάσα στον λογαριασμό της!
Τους αδικείτε;
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.