Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Οι ΗΠΑ ευελπιστούν ότι η ΕΕ θα σταματήσει την κατασκευή του αγωγού Nord Stream-2

Οι ΗΠΑ θεωρούν ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση αυτοτελώς θα σταματήσει ή θα αναστείλει την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου Nord Stream-2, δήλωσε κατά την διάρκεια συζήτησης που έλαβε χώρα στο Ατλαντικό Συμβούλιο (Atlantic Council) η Αμερικανίδα υφυπουργός Εξωτερικών Σάντρα Ούντκιρκ.

«Δεν θεωρώ, ότι το έργο μπορεί να θεωρηθεί τετελεσμένο. Θεωρώ ότι διαθέτει ακόμη εργαλεία, για να το σταματήσει, να το αναστείλει, ή να το τροποποιήσει κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ενεργειακής ανεξαρτησίας. Δεν θα ήθελα να πω ότι οι κυρώσεις είναι το τελευταίο εργαλείο» δήλωσε η Ούντκιρκ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/799871/oi-ipa-euelpistoun-oti-i-ee-tha-stamatisei-tin-kataskeui-tou-agogou-nord-stream-2/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.