
Το ενδεχόμενο προσθήκης νέων ομάδων στη λίγκα τα επόμενα χρόνια κλήθηκε να σχολιάσει ο κομισάριος του NBA, Άνταμ Σίλβερ.
«Το expansion δεν βρίσκεται στην ατζέντα μας αυτή την περίοδο. Είμαι επικεντρωμένος στη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής λίγκας τη δεδομένη χρονική στιγμή», ανέφερε αρχικά ο 56χρονος παράγοντας και συνέχισε:
«Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε το σύστημα διεξαγωγής και ό,τι σχετίζεται με την προπόνηση, προκειμένου να υπάρχει ακόμη περισσότερος ανταγωνισμός στη λίγκα», υποστήριξε ο Σίλβερ βάζοντας… άνω τελεία στα σενάρια που θέλουν πόλεις όπως το Σιάτλ, το Μέξικο Σίτι, το Λας Βέγκας και το Κάνσας Σίτι να προετοιμάζονται για τη δημιουργία νέων ομάδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.