
Πανέμορφη!
Στα καλύτερα της είναι η ηθοποιός και το αποδεικνύει με μια φωτογραφία... κόλαση!
Πιο σέξι από ποτέ ποζάρει φορώντας μόνο το μπικίνι της και η θερμοκρασία χτυπάει "κόκκινα'! Διαβάστε παρακάτω...
Η Ευγενία Σαμαρά τελείωσε με τα γυρίσματα της σειράς "Παρθένα Ζωή" και ξεκουράζεται απολαμβάνοντας τις βουτιές της!
Η φωτογραφία που δημοσίευσε στην προσωπική της σελίδα τονίζει την καλλίγραμμη σιλουέτα της αφού γυμνάζεται καθημερινά ενώ ακολουθεί ισορροπημένη διατροφή και τα αποτελέσματα είναι εμφανέστατα!
Την Ευγενία την γνωρίσαμε μέσα από την εκπομπή Ράδιο Αρβύλα, ως το κορίτσι των Ράδιο Αρβύλα ή αλλιώς το "κορίτσι" του Αντώνη Κανάκη.
Δείτε τη φωτογραφία που δημοσίευσε:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.