Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Έβγαλε είδηση για το μέλλον του Κρις Πολ ο GM των Ρόκετς



Τη βεβαιότητα ότι ο Κρις Πολ θα ανανεώσει τη συνεργασία του με τους Χιούστον Ρόκετς, εξέφρασε ο general manager των Τεξανών, Ντάριλ Μόρεϊ.
Μιλώντας στην εφημερίδα «Houston Chronicle», ο 46χρονος παράγοντας εμφανίστηκε σίγουρος ότι ο βετεράνος πόιντ γκαρντ θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τη φανέλα των «ρουκετών» την επόμενη σεζόν, υπογράφοντας νέο συμβόλαιο.
«Ο Κρις (σ.σ. Πολ) πήρε βαριά τον αποκλεισμό από τους Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, γιατί ήξερε ότι αν δεν προέκυπτε αυτή η ατυχία με τον τραυματισμό, τώρα θα βρισκόμασταν στους τελικούς. Η αλήθεια είναι ότι το πήρε λίγο βαριά. Αλλά ξέρετε κάτι; Θα συνεχίσει εδώ. Θα συνεχίσει μαζί μας 100%», τόνισε ο Μόρεϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.