
Σε μια ενδιαφέρουσα δήλωση προέβη ο Κέβιν Ντουράντ, εκφράζοντας την ανυπομονησία του για τα όσα θα επακολουθήσουν στη φετινή free agency.
Μιλώντας στο περιοδικό «Sports Illustrated», ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς τόνισε πως την επόμενη σεζόν η λίγκα θα είναι καλύτερη μετά τις μετακινήσεις των παικτών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
«Ανυπομονώ να δω τι μετακινήσεις θα γίνουν. Πιστεύω ότι η λίγκα θα γίνει πολύ καλύτερη μετά από τη φετινή free agency», ανέφερε ο πρώην παίκτης των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ.
Υπενθυμίζεται πως το συμβόλαιο του «KD» εκπνέει σε λίγες εβδομάδες, ωστόσο όλα δείχνουν πως ο MVP των τελικών θα ανανεώσει τη συνεργασία του με την ομάδα του Όκλαντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.