Η θηλιά στο λαιμό του ελληνικού λαού παραμένει με ευθύνη της κυβέρνησης, ανέφερε η επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ – Ζήτησε προοδευτική διακυβέρνηση για να κινητοποιήσει τις ζωντανές παραγωγικές δυνάμεις του τόπου.
Επίθεση κατά της κυβέρνησης άσκησε η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, σχολιάζοντας τις αποφάσεις του χθεσινού Eurogroup.
Επίθεση κατά της κυβέρνησης άσκησε η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, σχολιάζοντας τις αποφάσεις του χθεσινού Eurogroup.
«Είναι φανερό ότι η θηλιά στο λαιμό του ελληνικού λαού παραμένει με ευθύνης αυτής της κυβέρνησης», τόνισε η κυρία Γεννηματά, μιλώντας σε συνέδριο για την ιχθυοκαλλιέργεια.
«Το 4ο Μνημόνιο είναι εδώ και με την βούλα του Eurogroup. Οι αποφάσεις του ήταν πάρα πολύ καθαρές, δεν υπάρχει καθαρή έξοδος έτσι όπως περιέγραφε όλη αυτή την περίοδο η κυβέρνηση», σημείωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.