Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Μεγαλύτερη δόση, αλλά μικρότερη ελάφρυνση, η λύση που ετοιμάζει το Eurogroup

Τρία χρόνια σχεδιάζεται να κρατήσει –όπως και τα Μνημόνια δηλαδή- η μεταμνημονιακή περίοδος λιτότητας και επιτήρησης για την χώρα μας. Το «καρότο και μαστίγιο» συνεχίζεται, με την διαφορά ότι αντί για χρήματα και δόσεις δανείων, το νέο καθεστώς θα έχει «έξοδο από Μνημόνιο» και «μεταμνημονιακή» παρακολούθηση από εταίρους και αγορές.

Για την επόμενη μέρα και την έξοδο της Ελλάδας από το Μνημόνιο, οι δανειστές προετοιμάζουν το γερμανικό «μοντέλο», με μεγαλύτερη δόση από το δάνειο αλλά μικρότερη ελάφρυνση χρέους. Στην «οικογενειακή φωτογραφία» του Eurogroup της 21ης Ιουνίου (αλλά και της Συνόδου Κορυφής στις 29 του μηνός) θα φορέσουν όλοι τα καλά τους αλλά, όπως όλα δείχνουν, όχι και τη «γραβάτα» για το χρέος.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/797170/megaluteri-dosi-alla-mikroteri-elafrunsi-i-lusi-pou-etoimazei-to-eurogroup/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.