Η Cosmote TV κάνει την αντεπίθεσή της.
Να ενισχύσει το τηλεοπτικό της πρόγραμμα θέλει η Cosmote TV.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα typologies.gr η συνδρομητική τηλεόραση του ΟΤΕ θέλει να πάρει τα δικαιώματα του γαλλικού πρωταθλήματος. Η Cosmote TV θέλει με αυτό τον τρόπο να «εκδικηθεί» για τον τρόπο που έχασε το ιταλικό πρωτάθλημα αφού το γαλλικό πρωτάθλημα μεταδίδεται από τη Nova.
Θυμίζουμε ότι πριν από λίγο καιρό η συνδρομητική τηλεόραση της Nova κατάφερε μετά από καιρό μια «νίκη» επί της Cosmote TV αποκτώντας τα δικαιώματα μετάδοσης του ιταλικού πρωταθλήματος.
Η Cosmote TV μετάδιδε τη Serie A τα τελευταία επτά χρόνια ενώ ήταν από τα πρώτα ξένα πρωτάθλημα που εντάχθηκαν στην πλατφόρμα της. Η συνδρομητική τηλεόραση έχει μεταξύ άλλων τα δικαιώματα μετάδοσης του αγγλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου του Champions League, του Europa League αλλά του NBA.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.