Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Αποθεώνει τη Μέρκελ ο CEO της Siemens για τη συμφωνία στο προσφυγικό

Λίγες ώρες μετά τη συμφωνία των ηγετών της ΕΕ στις Βρυξέλλες, ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens Τζο Κέζερ, μέσω του Twitter, επαίνεσε τη Γερμανίδα καγκελάριο Άγγελα Μέρκελ για τα αποτελέσματα της συνόδου.
«Μεγάλη συμφωνία για τη μεταναστευτική πολιτική, ένα από τα πιο πιεστικά θέματα της Ευρώπης, ένα σαφές μήνυμα κατά του λαϊκισμού και του εθνικισμού», γράφει ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens στο Twitter. «Η Ευρώπη είναι ζωντανή και έχει ηγετικές φυσιογνωμίες. Είμαι υπερήφανος που είμαι Γερμανός Ευρωπαίος», προσθέτει ο Κέζερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.