Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό ο Μπράουν



Ο Μπόμπι Μπράουν βρίσκεται σε αναζήτηση του νέου σταθμού της καριέρας του, αλλά φρόντισε να αποχαιρετήσει και να ευχαριστήσει τον Ολυμπιακό.

Ο Μπόμπι Μπράουν... έπιασε λιμάνι μεσούσης της σεζόν, αλλά δεν προσέφερε τα αναμενόμενα στον Ολυμπιακό και πλέον αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Ο Αμερικανός γκαρντ μάλιστα έπειτα από μερικές μέρες ξεκούρασης στη Μύκονο άρχισε το ταξίδι της επιστροφή του στο Λος Άντζελες και από την Φρανκφούρτη - ήταν ο ενδιάμεσος σταθμός των πτήσεών του - αποχαιρέτησε τους "ερυθρόλευκους". Ο Αμερικανός γκαρντ μέσω Instastory ευχαρίστησε και αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό, ο οποίος έχει μπει στην εποχή του Ντέιβιντ Μπλατ, ενώ παρελθόν επίσημα αποτελεί και ο Μπράιαν Ρόμπερτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.