
“Η Νέα Δημοκρατία δεν έχει προτείνει ποτέ την ονομασία «Μακεδονία-Σκόπια». Και σε ό,τι με αφορά ουδέποτε συζήτησα μια τέτοια ονομασία. Η θέση του κόμματός μας ήταν συγκεκριμένη: σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό erga omnes. Αυτό προϋπέθετε συνταγματική αλλαγή και απαλοιφή όλων των αλυτρωτικών διατάξεων”.
Αυτά τονίζει για το Σκοπιανό σε συνέντευξή της στην εφημερίδα “Παραπολιτικά” η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη και συμπληρώνει “αυτή τη θέση μας την έχει ψηφίσει η Βουλή των Ελλήνων τρεις φορές μέχρι σήμερα”. Υπογραμμίζει ότι “η ΝΔ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την δημοσιοποίηση των εγγράφων με την οποία απειλεί ο κ. Κοτζιάς”.
Περισσότερα στο https://www.crashonline.gr/politiki/1161292/mpakogianni-oudepote-proteina-onomasia-makedonia-skopia/
Πηγή: εφημερίδα Παραπολιτικά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.