Εφιαλτικές μνήμες του περασμένου Νοεμβρίου, με τις φονικές πλημμύρες ξύπνησαν στη Μάνδρα Αττικής μετά τη νεροποντή που έπληξε την περιοχή το βράδυ της Τρίτης, μετατρέποντας και πάλι κεντρικούς δρόμους της πόλης σε ορμητικούς χείμαρρους.
Στο Κέντρο Επιχειρήσεων της Πυροσβεστικης έγιναν συνολικά 45 κλήσεις για πλημμυρισμένα σπίτια και καταστήματα, από Μάνδρα, Μέγαρα και Νέα Πέραμο. Ωστόσο εκτιμάται ότι τα περιστατικά όπου χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής είναι αρκετά περισσότερα, αφού τα συνεργεία ενεργούσαν απευθείας.
Οι πυροσβέστες χρειάστηκε να επέμβουν σε δέκα περιπτώσεις για να απεγκλωβήσουν πολίτες από αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν κι από ταράτσες σπιτιών όπου κατέφυγαν για ασφάλεια.
Στην περιοχή επιχειρούν 50 πυροσβέστες με 20 οχήματα ενώ προληπτικά βρίσκονται στη περιοχή ένα ερπυστριοφόρο όχημα και μια σωστική λέμβος με δύτες της 1ης ΕΜΑΚ.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=687762&catID=3
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.