Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

«Η κυβέρνηση έχει απωλέσει την εμπιστοσύνη του λαού» - Διαβάστε την πρόταση μομφής της ΝΔ

Mitsotakis01-mesa

Η πρόταση δυσπιστίας, όπως προανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατατέθηκε μετά τη λήξη της ψηφοφορίας για το πολυνομοσχέδιο - Η έναρξη της διαδικασίας συζήτησης προσδιορίστηκε για τις 6  το απόγευμα

Πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης κατέθεσε η ΝΔ, όπως είχε προαναγγείλει ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου. 

Η πρόταση δυσπιστίας κατατέθηκε μετά τη λήψη της ψηφοφορίας για το πολυνομοσχέδιο προκειμένου να μην παρακωλυθεί η διαδικασία ψήφισης των μέτρων και η συζήτησή της  ξεκίνησε στις 6 το απόγευμα. 

Τι αναφέρει η πρόταση δυσπιστίας 

«Η κυβέρνηση έχει απωλέσει από καιρό την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού και δεν είναι σε θέση να προασπίσει αποτελεσματικά τα εθνικά συμφέροντα», αναφέρουν οι 76 βουλευτές της ΝΔ που υπογράφουν την πρόταση δυσπιστίας. 

Οι βουλευτές επισημαίνουν ότι τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει φτωχοποίηση των πολιτών από την κυβέρνηση που «υπέγραψε δύο αχρείαστα μνημόνια, δέσμευσε τη χώρα με βαριές περικοπές συντάξεων και μισθών, αύξησε τους φόρους, υποθήκευσε την δημόσια περιουσία. Η ανασφάλεια κυριαρχεί παντού. Με απαράδεκτες μεθοδεύσεις προκαλεί βλάβη στη λειτουργία των θεσμών και του κράτους δικαίου». 

Ωστόσο, η ΝΔ δίνει έμφαση στη συμφωνία της κυβέρνησης με τα Σκόπια που «είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι της αγανάκτησης του ελληνικού λαού. Η συμφωνία αυτή συναντά την αντίθεση της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.