Στον Παναθηναϊκό Superfoods υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια για τον Αθλητικό Δικαστή και τους αρμόδιους φορείς, με τους "πράσινους" να κάνουν λόγο για κωλυσιεργία και ευνοϊκή μεταχείριση του Ολυμπιακού.
Ο εκνευρισμός και η δυσαρέσκεια στον Παναθηναϊκό Superfoods δεν αφορά μόνο σε όσα (δεν) έγιναν στον πρώτο τελικό του πρωταθλήματος απέναντι στον Ολυμπιακό, αλλά (και) σε αυτά που αφορούν στον Αθλητικό Δικαστή και τους αρμόδιους φορείς.
Οι "πράσινοι" υποστηρίζουν ότι υπάρχει μεροληπτική διάθεση και συμπεριφορά υπέρ των "ερυθρολεύκων" σε θέματα που αφορούν τις καταγγελίες και τις τιμωρίες. Σε αυτό στο οποίο εστιάζουν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού Superfoods είναι η διαφορετική αντιμετώπιση και ταχύτητα στο κομμάτι των τιμωριών που επιβάλλονται στις δύο πλευρές.
Αναφέρουν ως πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα την καταγγελία που έκαναν στις 16 Φεβρουαρίου μετά από ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός για τη διαιτησία. Η δικάσιμος στην προκειμένη περίπτωση ορίστηκε τρεις μήνες αργότερα (στις 18 Μαΐου), δίχως να έχει βγει ακόμη απόφαση από τον Αθλητικό Δικαστή.
Στο "τριφύλλι" θεωρούν πως υπάρχει μεροληψία σε βάρος τόσο του συλλόγου όσο και του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, την ώρα που -όπως επισημαίνουν- οι αρμόδιοι φορείς δεν είχαν επέμβει ούτε μετά το πέρας του αγώνα της κανονικής περιόδου στο ΟΑΚΑ ανάμεσα στις δύο ομάδες. Τότε που οι δηλώσεις από την πλευρά του Χρήστου Σταυρόπουλου, του Γιάννη Σφαιρόπουλου και του Κώστα Παπανικολάου με αποδέκτες τους τρεις διαιτητές του ντέρμπι χαρακτηρίζονται σκληρές από την πλευρά των "πρασίνων".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.