
Μήνυμα με αφορμή τη συμπλήρωση 74 χρόνων από τη σφαγή του Διστόμου, ανάρτησε στο Twitter ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης.
«Σαν σήμερα πριν 74 χρόνια, έγινε η φρικιαστική σφαγή στο Δίστομο από τους Ναζί κατακτητές. Σε μια περίοδο που ξανασηκώνουν κεφάλι απειλητικά οι ακροδεξιοί απόγονοι και απολογητές του Ναζισμού σε όλη την Ευρώπη, το μήνυμα είναι: Ποτέ πια Ναζισμός κ Φασισμός!» δηλώνει ο κ. Παπαδημούλης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.