Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Μητσοτάκης: Ο Τσίπρας είναι ο πρωθυπουργός της βίας και της ανομίας


«Η δολοφονική επίθεση που δέχθηκαν άνδρες των ΜΑΤ στη Θεσσαλονίκη είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι», τονίζει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης σε δήλωσή του, εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα, τον οποίο χαρακτηρίζει «πρωθυπουργό της βίας και της ανομίας».
Ειδικότερα, στη δήλωσή του ο κ. Μητσοτάκης αναφέρει: «Η δολοφονική επίθεση που δέχθηκαν άνδρες των ΜΑΤ στη Θεσσαλονίκη είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι. Μίλησα σήμερα με τον επικεφαλής τους. Δεν του εξέφρασα απλά τη συμπαράστασή μου. Τον διαβεβαίωσα ότι η επόμενη κυβέρνηση θα προστατεύσει και θα στηρίξει την αστυνομία. Και θα την αφήσει επιτέλους να κάνει τη δουλειά της. Και αυτό το μήνυμα θέλω να το ακούσουν όλες οι γυναίκες και οι άνδρες της ελληνικής αστυνομίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.