Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ζήτησε ο Μητσοτάκης


Άμεση συνάντηση ζήτησε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλο σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν το πρωί της Τρίτης. 
 Η συνάντηση θα γίνει εντός της ημέρας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.