Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

«Γλέντησαν» τον Σμιθ οι οπαδοί των Γουόριορς

Σμιθ Τζέιμς

Το δικό τους τρόπο να «πικάρουν» τον Τζέι Αρ Σμιθ μετά την γκάφα του στο Game 1 ανάμεσα σε Γουόριορς και Καβαλίερς, βρήκαν οι φίλοι των Καλιφορνέζων.
Όταν ο 32χρονος σούτινγκ γκαρντ πήγε στην γραμμή των βολών στα μέσα της πρώτης περιόδου του δεύτερου τελικού, οι οπαδοί των «πολεμιστών» ξεκίνησαν να τραγουδούν ρυθμικά «M-V-P».
Μετά το τέλος του αγώνα, μάλιστα, ο πρώην άσος των Νιου Γιορκ Νικς δήλωσε: «Είμαι άνθρωπος που αρέσει στους οπαδούς να του μιλούν και να τον πειράζουν. Μου άρεσε αυτό που έγινε».
Δείτε τι συνέβη:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.