
Το «παρών» στα εγκαίνια της Μονάδα Φροντίδας για την Ασφάλεια των Παιδιών «Σόφη Βαρβιτσώτη» έδωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.
Η μονάδα θα λειτουργεί στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» και δημιουργήθηκε μετά από πρωτοβουλία της Εταιρίας κατά της Κακοποίησης του Παιδιού – ΕΛΙΖΑ.
Στο επίκεντρο βρίσκεται το κακοποιημένο παιδί. Μια ομάδα επαγγελματιών, από γιατρούς και νοσηλευτές μέχρι αστυνομικούς και εισαγγελείς που δραστηριοποιούνται σε περίπτωση εντοπισμού ενός κακοποιημένου παιδιού, θα συνεργάζεται αρμονικά αντιμετωπίζοντας με επάρκεια κάθε περιστατικό.
Την οικογένεια Βαρβιτσιώτη εκπροσώπησαν ο Γιάννης, σύζυγος της Σόφης, και τα παιδιά τους, Μιλτιάδης και Θωμάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.