Ψηφίστηκε επί της αρχής από την κυβερνητική πλειοψηφία στις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της τέταρτης αξιολόγησης. Το πολυνομοσχέδιο καταψήφισε σύσσωμη η αντιπολίτευση (ΝΔ, ΔΗΣΥ, ΧΑ, ΚΚΕ, Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων).
Η συνέχεια στο https://tvxs.gr/news/ellada/egkrithike-epi-tis-arxis-polynomosxedio
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.