Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Ανοδικά κινείται το Χρηματιστήριο

Ανοδικά ξεκίνησε η Αθήνα ύστερα απο την προβληματική χθεσινή συνεδρίαση που σημαδεύτηκε απο χαμηλούς τζίρους και ανυπόστατες φήμες- οι οποίες είναι αποτέλεσμα του γενικότερου ξεχαρβαλώματος της αγοράς και κυρίως, των θεσμών. Αν και οι περισσότεροι επενδυτές παραμένουν επιφυλακτικοί καθώς η Ελλάδα δεν θα βγεί στις αγορές το πρόβλημα της ελληνικής αγοράς είναι χρόνιο και παραμένει: είναι ρηχή, δεν έχει βάθος και επηρεάζεται απο τις φήμες. Σ αυτό το άλυτο θέμα η μοναδική λύση είναι η επιστροφή του χρηματιστηρίου στην ιστορική οδό Σοφοκλέους, όπου η καθεμιά χρηματιστηριακή με το «κουτί» της θα διεξάγει τις συναλλαγές. 

Πριν απο λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 781 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,07 %. Η μετοχή της Alpha bank σημειώνει κέρδη 0,61% στα 1.977 ευρώ.

Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας χάνει 0,28% στα 0,282 ευρώ. Πτώση 0,31 για την μετοχή της Eurobank στα 0,9615 ευρώ. Κέρδη 1,39% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 2,91 ευρώ. Κέρδη 0,48% για τον ΟΤΕ στα 10,42 ευρώ. Οριακή άνοδο στην μετοχή του ΟΠΑΠ στα 9,60 ευρώ.Άνοδος 1,07% για την ΔΕΗ στα 2,074 ευρώ. Κέρδη 1,15% για την Coca- cola στα 29,93 ευρώ.

Οριακή πτώση 0,19% για την μετοχή της Γεκ- Τέρνα στα 5,32 ευρώ. Σε πτώση 0,67% η μετοχή της Βιοχάλκο στα 2,97 ευρώ καθώς υπάρχουν πληροφορίες για placement στην μετοχή της Elvalhalcor και αρκετοί πωλούν μετοχές της μητρικής για να αγοράσουν 2 μετοχές της Elvalhalcor. Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 2 εκατ. ευρώ μετά από είκοσι λεπτά.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/794466/anodika-kineitai-to-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.