Εδώ και τριάμισι χρόνια -από τον Ιανουάριο του ’15- η εξουσία μου επιφυλάσσει «ειδική μεταχείριση» κρατώντας με σε πλήρη απομόνωση στα πιο άθλια πειθαρχία διάφορων φυλακών της χώρας, αναφέρει μεταξύ άλλων
Aπεργία πείνας ξεκίνησε ο Χριστόδουλος Ξηρός, μετά την απεργία πείνας του Δημήτρη Κουφοντίνα πριν από λίγες μέρες. Σε ιστοσελίδα του ακροαριστερού χώρου δημοσιεύτηκε δήλωσή του, στην οποία αναφέρει τους λόγους για τους οποίους προχώρησε σε μία τέτοια κίνηση, μεταξύ των οποίων, όπως καταγγέλλει, την απομόνωσή του στο Πειθαρχείο του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού, χωρίς να είμαι ασθενής, ούτε πειθαρχικά τιμωρημένος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.