Πολύ πιο κοντά στην ανέγερση του νέου γηπέδου στην Κύμη βρίσκεται ο ευβοϊκός σύλλογος. Ο πρόεδρος των "μπλε", Αλέξανδρος Θεοδώρου, ενημέρωσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook πως εγκρίθηκε από τη ΓΓΑ η αρχιτεκτονική μελέτη για το νέο γήπεδο στην πόλη.
Πλέον, αυτό που μένει είναι να προχωρήσουν οι υπόλοιπες μελέτες και να εκδοθεί η οικοδομική άδεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.