Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Σας ενδιαφέρει: Στάση εργασίας στο Μετρό την Δευτέρα

Αποτέλεσμα εικόνας για Σαν ενδιαφέρει: Στάση εργασίας στο Μετρό την Δευτέρα
Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό την Δεύτερα (25.06.2018). Και αυτό γιατί ανακοινώθηκε πριν από λίγο ότι οι εργαζόμενοι στο Μετρό θα προχωρήσουν σε στάση εργασίας.
Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 και 3) θα κάνουν στάση εργασίας από την αρχή της βάρδιας τους έως τις 9:00 π.μ.
Τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.