Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Νέο τηλεπαιχνίδι μαγειρικής "χωρίζει" Μπεκατώρου – Μακρυπούλια!


Με νέο τηλεπαιχνίδι ετοιμάζεται να "χτυπήσει" ο ΑΝΤ1 τη νέα σεζόν, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την απογευματινή ζώνη η οποία φέτος αποδείχτηκε η πιο δυνατή του.

Ο λόγος για το "Momsters", ένα νέο πρόγραμμα μαγειρικής στο οποίο θα διαγωνίζονται (ή θα μαλώνουν;) πεθερές και νύφες, διεκδικώντας το έπαθλο που θα ορίσει το κανάλι.

Πρόκειται για ένα project που θα καλύψει το κενό  16:00 – 18:00.
Θα ξεκινά δηλαδή αμέσως μετά το ROUK – ZOYK με η Ζέτα Μακρυπούλια που αρχίζει στις 15:00 και θα ολοκληρώνεται λίγο πριν την έναρξη του "Still Standing" στις 18:00, προγράμματα που έχουν πάρει από τα πρώτα το πράσινο φως για τη νέα σεζόν.
Το μόνο που μένει τώρα, είναι να βρεθεί το πρόσωπο που θα το παρουσιάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.