Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Στον πάγκο του ΠΑΟΚ για δύο ακόμα χρόνια...

ΠΑΜΠΛΟ
Την ανανέωση της συνεργασίας της για ακόμα δύο χρόνια με τον Πάμπλο Γκαρσία ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ το απόγευμα της Παρασκευής
Ο Ουρουγουανός προπονητής κάνει εξαιρετική δουλειά στις Ακαδημίες της ομάδας και μάλιστα πέρυσι κατέκτησε το πρωτάθλημα κάτω των 20 ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.