
Νέα επίθεση εξαπέλυσε κατά της ΝΔ ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, για το θέμα της ονομασία της ΠΓΔΜ.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του υπουργού, «η ΝΔ συνεχίζει να μην μιλάει για την ταμπακιέρα ενώ παράλληλα φαίνεται ότι μπερδεύει τις επίσημες γλώσσες του ΟΗΕ με την επίσημα αναγνωρισμένη γλώσσα εκάστου κράτους-μέλους».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα επιχειρήματα που προβάλλει η Νέα Δημοκρατία, «με πρωτόγνωρη μάλιστα επιπολαιότητα, συνιστούν, αν μη τί άλλο, ομολογία της ότι η γλώσσα της γείτονος χώρας είναι πράγματι κατοχυρωμένη στον ΟΗΕ και μάλιστα στη διάρκεια δικών της διακυβερνήσεων. Ειδάλλως, σε τί ακριβώς αντέδρασε το 2012 η τότε κυβέρνησή της;»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.