«Πήραμε την απόφαση ως Κίνημα Αλλαγής ότι θα στηρίξουμε και πάλι τους εκλεγμένους δημάρχους και περιφερειάρχες του χώρου μας, γιατί τιμούμε το έργο τους και τις σχέσεις με τους πολίτες» δήλωσε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά, επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής, μετά τη συνάντηση που είχε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, στα γραφεία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ).
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=684833&catID=1
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.