Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Πόλο από την ΕΡΤ με τον Ολυμπιακό για ένα τριήμερο


Την προσπάθεια της ομάδας υδατοσφαίρισης του Ολυμπιακού στην Ευρώπη μεταφέρει από τη μικρή οθόνη η δημόσια τηλεόραση.

Από μεθαύριο (7/6) η ΕΡΤ θα μεταδίδει απευθείας τις προσπάθειες της ανδρικής ομάδας πόλο του Ολυμπιακού να ανέβει στο ψηλότερο σκαλοπάτι της Ευρώπης έπειτα από 16 χρόνια. Από τη Γένοβα και αποκλειστικά από την ΕΡΤ2 και το ert.gr, η δημόσια τηλεόραση θα μεταφέρει τις «ναυμαχίες» των νταμπλούχων Ελλάδας στο Final 8 του Water Polo Champions League.
Πρώτη αντίπαλος των ερυθρολεύκων στον προημιτελικό της Πέμπτης (7/6), που μεταδίδεται στις 17:00 απευθείας από την ΕΡΤ2, η γερμανική Σπαντάου, ενώ την Παρασκευή (8/6) θα ακολουθήσει ο ημιτελικός και το Σάββατο (9/6) στις 21:30 ο μεγάλος τελικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.