Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έθεσε το θέμα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από την κυβέρνηση της Βόρειας Κορέας κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον ηγέτη της χώρας Κιμ Γιονγκ Ουν στη Σιγκαπούρη αυτήν την εβδομάδα, διαβεβαίωσε σήμερα ο Λευκός Οίκος.
«Όπως κι ο πρόεδρος δημοσίως επιβεβαίωσε… έθεσε το θέμα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο βορειοκορεατικό καθεστώς» σημείωσε η εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου Σάρα Σάντερς σε δημοσιογράφους, στην τακτική ενημέρωση των εκπροσώπων του ΜΜΕ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/796799/ipa-o-trab-ethese-to-thema-tis-paraviasis-ton-dikaiomaton-ston-kim-giong-oun/
«Όπως κι ο πρόεδρος δημοσίως επιβεβαίωσε… έθεσε το θέμα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο βορειοκορεατικό καθεστώς» σημείωσε η εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου Σάρα Σάντερς σε δημοσιογράφους, στην τακτική ενημέρωση των εκπροσώπων του ΜΜΕ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/796799/ipa-o-trab-ethese-to-thema-tis-paraviasis-ton-dikaiomaton-ston-kim-giong-oun/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.